BBLFBICLSC | Schrijf de eerste review!

• Inclusief deskundige uitleg
  • 1 jaar garantie
  • Inclusief montage (NL en BE)
  • Beste prijs garantie
  • Gratis bezorging boven € 25,- (NL en BE)
Omschrijving

Dit toestel is ingezet als demo model, showroom model of gebruikt door een vorige eigenaar. Onze specialisten hebben hem van binnen en buiten intensief nagekeken. Daar waar nodig zijn onderdelen vervangen, zodat het toestel zowel motorisch als aandrijftechnisch als 'nieuw' functioneert. Ten slotte is deze uitvoerig getest zodat we er zeker van zijn dat hij technisch 100% in orde is!

Console
Het LED-display wordt door de gebruiker zelf aangedreven, waardoor de noodzaak voor omslachtige snoeren wegvalt. Het display kan de rijder een breed scala aan feedback geven, inclusief informatie over de afgelegde afstand, gereden tijd, totaal verbrande calorieën, verbruikte calorieën per uur, huidige trainingsprofielinstelling, weerstandsniveau, hartslag, en meer.

Lifepulse digitale hartslag monitoring
Handsensoren op het stuur in de normale en racepositie, werkt ook met optionele hands-free polar telemetrie borstriem.

Reliable Belt Drive System
Aangepast voor een stil en nagenoeg onderhoudsvrij gebruikt.

Wide Ride Pedalen met riem
Helpen je voeten comfortabel vast te zetten.

Specificaties
  • Afmetingen (lxbxh) 122 x 61 x 137 cm
  • Merken Life Fitness
  • Instap hoogte Hoge instap
  • Bezorging Installatie en montage
  • Gebruik Thuisgebruik
  •   Professioneel gebruik
  • Conditie Gebruikt model
  • Categorie LF Integrity series
  • Verzendkosten Gratis bezorging en installatie
  • Maximaal gebruikersgewicht 180 kilogram
  • Weerstandsregeling Computergestuurd
  • Stroomvoorziening Zelfgenererend
  •   Geen benodigd
  • Hartslagmeting Polar draadloze borstband (inclusief)
  • Gewicht 49 kilogram
  • Display type LED
  • Gebruikersgeheugen Ja
  • Aantal programma's 20
  • Display weergave Tijd
  •   Afstand
  •   Calorieverbruik
  •   Vermogen (Watt)
  •   Hartslag
  •   Weerstandsniveau
  •   Resterende tijd
  • Aandrijfsysteem Poly-V riemsnaar
  • Weerstandsniveau's 25
  • Gebruikers programma's Ja
  • Plaatsbesparend opklapbaar Nee
  • Transportwielen Ja
  • Garantie 1 jaar, on site
  • Waterpas afstelbaar Ja
  • Fit Test Ja
Beste prijs garantie

Neem contact op

Neem contact op Bel +31(0)413 25 68 00
E-mail: info@fitness24.nl

Bel mij terug

Wij bellen u meteen terug!

Bel mij terug

* Verplicht(e) veld(en)

• Gebruikt model
  • Inclusief deskundige uitleg
  • 1 jaar garantie
  • Inclusief montage (NL en BE)
  • Beste prijs garantie
Gerelateerde producten
TechnoGym hometrainer Bike Excite+ 700 Visioweb zwart gebruikt 64% Korting + Installatie TechnoGym hometrainer Bike Excite+ 700 Visioweb zwart gebruikt (BBTGNBE700VLCDTVIZW)

De TechnoGym hometrainer Bike Excite+ 700 Visioweb zwart gebruikt geeft je het gevoel als of je op een echte fiets zit. De biomechanica en het ergonomische ontwerp van de fiets bieden een scala aan posities om uw prestaties te verbeteren. De Excite+ biedt een volledig verbonden cardio-ervaring, het visionweb console zorgt voor gepersonaliseerde en uiteenlopende entertainment, nieuwe uitdagingsvolle trainingen en innovatieve functies die zijn bedoeld om op leuke en vlotte wijze uitstekende resultaten te boeken. Dankzij verschillende kleuren en een stijlvolle uitstralling is de TechnoGym Bike excite+ 700 een ware aanwinst voor elk interieur. Deze gebruikte fiets is in zeer goede staat. Het console op de foto beschikt over de optionele TGS key reader, het apparaat is hiermee niet standaard uitgevoerd.

€8.150,-

€2.895,-

uw voordeel €5.255,- (incl. BTW)

Technogym hometrainer Bike Excite+ 500i zwart gebruikt 64% Korting + Installatie Technogym hometrainer Bike Excite+ 500i zwart gebruikt (BBTGNBE500IZW)

De Technogym hometrainer Bike Excite+ 500i zwart gebruikt geeft je het gevoel als of je op een echte fiets zit. De hometrainer beschikt over het TechnoGym 500 LED display dat minder geavanceerd is als dat van de 700 series maar doet wat het moet doen, dit display is perfect voor sporters die meteen met een toestel aan de slag willen. De biomechanica en het ergonomische ontwerp van de fiets bieden een scala aan posities om uw prestaties te verbeteren en dankzij de 25 verschillende weerstandniveaus zorgt de bike excite bij zowel beginnende als ervaren sporters voor een uitdaging. Dankzij verschillende kleuren en een stijlvolle uitstralling is de TechnoGym Bike excite+ 500 een ware aanwinst voor elk interieur. Deze gebruikte fiets is in zeer goede staat. Het console op de foto beschikt over de optionele TGS key reader, het apparaat is hiermee niet standaard uitgevoerd.

€6.950,-

€2.495,-

uw voordeel €4.455,- (incl. BTW)

Cybex 770C hometrainer pro 4 LED console 35% Korting + Installatie Cybex 770C hometrainer pro 4 LED console (770C-LED)

De Cybex 770C hometrainer pro 4 LED console is ontworpen voor professioneel gebruik, dit resulteert in een lage onderhoudsfrequentie tijdens zeer intensief gebruik. Dit is de meest unieke fiets in de industrie, met 3 werkingsmodi en 9 workouts met 21 niveaus. De doel-snelheidsbalk helpt de gebruiker naar een effectief trainingstempo. Isokinetische modus is voor serieuze atletische en revalidatie training, fietsmodus is net als een fietstocht op zondagmiddag.

€6.399,-

€4.154,-

uw voordeel €2.245,- (incl. BTW)

Life Fitness Integrity Series professionele hometrainer DX + Installatie Life Fitness Integrity Series professionele hometrainer DX (PH-INCDX-XWXXX-7201C)

De Life Fitness Integrity Series professionele hometrainer DX is gemaakt voor sportscholen die haar klanten naast functionaliteit ook wat luxe willen bieden. De DX is uitgevoerd met een verbeterd zadel met meer afstel mogelijkheden, Zelfnivellerende pedalen, race handgrepen met elleboogsteunen en een mooie afwerking met geborsteld roestvrij stalen details. Het X console is ontwikkeld voor fitnessclubs met een voorkeur voor uitgebreide trainingsopties en meer goede functionaliteit. De Integrity Series onderscheidt zich door een slank en modern ontwerp en is het product van ruim 20 jaar betrouwbaarheid en innovatie. Elke fiets biedt een draadloze internetverbinding waarmee u waardevolle inzichten over uw sporters en gegevens op het gebied van toestelbeheer verzamelt.

€6.099,-

(incl. BTW)

SciFit medische hometrainer ISO1000 upright Bike + Installatie SciFit medische hometrainer ISO1000 upright Bike (ISO1007-ISBU)

Meerdere stoelaanpassingen, een grote comfortabele stoel en de makkelijke instap maken de SciFit medische hometrainer ISO1000 upright Bike ideaal voor alle soorten gebruikers. De Scifit ISO 1000 is een ideale fiets voor gebruikers van alle soorten en formaten. Dit apparaat beschikt namelijk over de mogelijkheid om de zitting aan te passen en beschikt over een lage opstap waardoor iedereen er makkelijk op kan stappen. Daarnaast is het zadel groot en comfortabel waardoor iedereen er goed op kan zitten. Hierdoor is dit cardio apparaat ook heel geschikt voor senioren die op een toegankelijke manier in beweging willen blijven.

€4.499,-

(incl. BTW)

Spirit Hometrainer professioneel CU900TFT + Installatie Spirit Hometrainer professioneel CU900TFT (CU900TFT)

De Spirit Hometrainer professioneel CU900TFT is een club stationaire fiets voor cardiovasculaire oefeningen die volledig commercieel beoordeeld is. Fietsen op een hometrainer biedt een continue workout waarbij belangrijke lagere spiergroepen meegenomen worden. Dit biedt cardio voordelen, zoals verbeterde cardiopulmonale conditie, uithoudingsvermogen, gewichtsverlies en vetverbranding. De stoelhoogte vergrendelt veilig en past zich aan in oneindige stappen, terwijl het gegoten stuur het ultieme comfort biedt. De pedaal beweging is soepel en consistent met industriële rollagers en een 2,5 cm krukas die elke klim aankan. Het touchscreen display geeft je de mogelijkheid om je favoriete TV programma's te kijken en de Internet connectie geeft je toegang tot apps als YouTube en Facebook.

€4.350,-

(incl. BTW)

Waarom Sanden?