BBLFTRCLST | Schrijf de eerste review!

• Inclusief deskundige uitleg
  • 1 jaar garantie
  • Inclusief montage (NL en BE)
  • Beste prijs garantie
  • Gratis bezorging boven € 25,- (NL en BE)
Omschrijving

Dit toestel is ingezet als demo model, showroom model of gebruikt door een vorige eigenaar. Onze specialisten hebben hem van binnen en buiten intensief nagekeken. Daar waar nodig zijn onderdelen vervangen, zodat het toestel zowel motorisch als aandrijftechnisch als 'nieuw' functioneert. Ten slotte is deze uitvoerig getest zodat we er zeker van zijn dat hij technisch 100% in orde is!

Eigenschappen:
- DX3 Belt and Deck System
- FlexDeck Shock Absorption System
- Hartslagmeting: Lifepulse hand sensors en Polar Telemetry
- Motor: krachtige 4-pk AC Motor
- 28 Workouts
- 9 talen
- Geïntegreerd leesrek en accessoirebak
- Ergonomisch correcte handgrepen

Trainingen:
- Manual
- Quick Start
- 5 Zone Training+ workouts
- 5 Interval Workouts
- 3 Goal Workouts
- 6 Custom workouts
- 7 Fitness Test Protocols
- Customised Cool Down

Specificaties
  • Afmetingen (lxbxh) 211 x 94 x 158 cm
  • Merken Life Fitness
  • Loopvlak breedte Breed loopvlak ≥51cm
  • Loopband gebruik Intensief gebruik
  • Motor vermogen Zwaar vermogen
  • Bezorging Installatie en montage
  • Gebruik Thuisgebruik
  •   Professioneel gebruik
  • Loopvlak 152 x 51 cm
  • Conditie Gebruikt model
  • Categorie LF Integrity series
  • Verzendkosten Gratis bezorging en installatie
  • Maximaal gebruikersgewicht 180 kilogram
  • Externe aansluiting Geen
  • Stroomvoorziening 220 Volt
  • Hartslagmeting Handsensoren
  •   Draadloze borstband (optioneel)
  • Gewicht 193 kilogram
  • Media - Computerinterface Geen
  • Display type LED, 7" x 15"
  • Gebruikersgeheugen 6 gebruikers
  • Bidonhouder Ja
  • Aantal programma's 28
  • Display weergave Tijd
  •   Snelheid
  •   RPM (toerental)
  •   Afstand
  •   Calorieverbruik
  •   Vermogen (Watt)
  •   Hartslag
  •   MET's
  •   Weerstandsniveau
  •   Pace (tempo)
  • Gebruikers programma's 6
  • Transportwielen Nee
  • Ventilator ingebouwd Nee
  • Garantie 1 jaar, on site
  • Afmetingen opgeklapt Niet opklapbaar
  • Motor continue vermogen 4.0 Pk AC commercial-grade
  • Snelheid 0.8-23 km/u
  • Maximale hellingshoek 15%
  • Automatische hellingshoek Ja
  • Dikte band Niet bekend
  • Instelbare demping Nee
  • Waterpas afstelbaar Ja
  • Bijzonderheden FlexDeck schokabsorptie systeem
  •   Actief dempingsysteem
Neem contact op

Neem contact op Bel +31(0)413 25 68 00
E-mail: info@fitness24.nl

Bel mij terug

Wij bellen u meteen terug!

Bel mij terug

* Verplicht(e) veld(en)

• Gebruikt model
  • Inclusief deskundige uitleg
  • 1 jaar garantie
  • Inclusief montage (NL en BE)
  • Beste prijs garantie
Gerelateerde producten
Life Fitness loopband 95Te gebruikt 70% Korting + Installatie Life Fitness loopband 95Te gebruikt (BBLFTR95TE)

De Life Fitness loopband 95Te gebruikt Silverline biedt de ultieme loopbandtraining, voor een beginnende wandelaar, tot aan de toptriatlete, de loopband staat garant voor een geweldige cardio workout. Het toestel is voorzien van het geïntegreerde lcd-scherm met touchscreen voor eenvoudigere aanpassingen van de training. Daarnaast zit er op het display ook een FM-radio en meer dan 125 beschikbare tv-kanalen om u volledig bezig te houden. Met zijn hedendaagse industriële ontwerp en uitstekende duurzaamheid, is hij met geen ander loopband te vergelijken. De looband is uitgevoerd met het Met het Flexdeck-schokabsorptiesysteem wat knie- en gewrichtsspanning tot wel 30% verminderd ten opzichte van normale loopbanden, hierdoor wordt de kans op letsel aanzienlijk kleiner. De Tread Belt DX3 band is een zelfsmeerende band die beschikt over het Advanced Belt Tracking System (ABTS) voor duurzaamheid en comfort. Deze gebruikte loopband behoort tot de exclusieve Life Fitness Silverline collectie en is door onze experts volledig nagekeken en verkeerd in top conditie.

€11.650,-

€3.495,-

uw voordeel €8.155,- (incl. BTW)

TechnoGym loopband Run Excite 700i classic zilver gebruikt 69% Korting + Installatie TechnoGym loopband Run Excite 700i classic zilver gebruikt (BBTGRE700IC)

Deze gebruikte loopband Run Excite 700i classic zilver is een loopband uit het topsegment van TechnoGym. Deze loopband beschikt over het klassieke model uit 2006, dit degelijke model is de grondlegger en een van de redenen van het succes en de populariteit van de Run Excite series loopbanden vandaag de dag. Veel mensen kiezen voor deze loopband omdat hij op zeer natuurlijke wijze het lopen of rennen nabootst. Deze gebruikete loopband is in zeer goede staat.  Het console op de foto beschikt over de optionele TGS key reader, het apparaat is hiermee niet standaard uitgevoerd.

€13.000,-

€3.995,-

uw voordeel €9.005,- (incl. BTW)

Life Fitness Integrity series professionele loopband SC + Installatie Life Fitness Integrity series professionele loopband SC (PH-INTSC-XWXXX-5101C)

De Life Fitness Integrity series professionele loopband SC beschikt over het eenvoudige C console wat door iedereen makkelijk te bedienen is en alles doet wat het moet doen. Het C console is ontwikkeld voor fitnessclubs die streven naar het noodzakelijke, duurzaamheid en functionaliteit, Sporters die meteen met een toestel aan de slag willen gebruiken het liefst dit console. Alle Integrity Series loopbanden hebben een strak en slank design en beschikken over een draadloze internetverbinding waarmee u waardevolle gegevens van de loopbanden kunt monitoren.

€13.699,-

(incl. BTW)

Life Fitness Loopband 95T Discover SE gebruikt 57% Korting + Installatie Life Fitness Loopband 95T Discover SE gebruikt (BBLFTR95TDSE)

De Life Fitness Loopband 95T Discover SE gebruikt is het topmodel uit de enorm populaire Elevation Series. Voortbouwend op de zijn voorganger de 95Ti, De 95T Discover zit boordevol extra functies met een 19-inch touchscreen display. Het 95T Discover SE-console is een van de meest boeiende en meeslepende ervaringen op de markt en biedt je de kans om over de hele wereld te hardlopen met de schitterende Lifescape-functie. Het console beschikt over een digitale tv en een radio-tuner, een iPod- en iPhone-aansluiting, een draadloze koptelefoon-aansluiting en tal van entertainment-apps. Al je trainingsgegevens zijn makkelijk volgen op je smartphone met de eenvoudige te gebruiken LFconnect-app. Deze gebruikte loopband is door onze experts volledig nagekeken en verkeerd in top conditie.

€13.995,-

€5.995,-

uw voordeel €8.000,- (incl. BTW)

TechnoGym loopband Run Now Excite+ 500i zilver gebruikt 66% Korting + Installatie TechnoGym loopband Run Now Excite+ 500i zilver gebruikt (BBTGRNE500IZI)

De TechnoGym loopband Run Now Excite+ 500i zilver gebruikt is erg populair bij veel sporters omdat hij op een zeer natuurlijke wijze het lopen of rennen nabootst. De loopband beschikt over het TechnoGym 500 LED display dat minder geavanceerd is als dat van de 700i series maar doet wat het moet doen, dit display is perfect voor sporters die meteen met een toestel aan de slag willen. Het verbranden van overtollig vet en het trainen van het hart op deze fluisterstille, sterke en krachtige Run Now 500i is een van de meest favoriete bezigheden in de sportscholen. Deze gebruikte loopband is in zeer goede staat. Het console op de foto beschikt over de optionele TGS key reader, het apparaat is hiermee niet standaard uitgevoerd.

€13.000,-

€4.395,-

uw voordeel €8.605,- (incl. BTW)

Life Fitness loopband 93Ti gebruikt 58% Korting + Installatie Life Fitness loopband 93Ti gebruikt (BBLFTR93Ti)

De Life Fitness loopband 93Ti gebruikt Silverline biedt de ultieme loopbandtraining, voor een beginnende wandelaar, tot aan de toptriatlete, de loopband staat garant voor een geweldige cardio workout. Deze loopband is van het merk Life Fitness wat synoniem staat voor duurzaamheid, betrouwbaarheid en ultrahoge kwaliteit. De looband is uitgevoerd met het Met het Flexdeck-schokabsorptiesysteem wat knie- en gewrichtsspanning tot wel 30% verminderd ten opzichte van normale loopbanden, hierdoor wordt de kans op letsel aanzienlijk kleiner. De Tread Belt DX3 band is een zelfsmeerende band die beschikt over het Advanced Belt Tracking System (ABTS) voor duurzaamheid en comfort. Daarnaast zorgen acht ongelooflijk duurzame Lifespring-schokdempers voor een consistente demping. Deze gebruikte loopband behoort tot de exclusieve Life Fitness Silverline collectie en is door onze experts volledig nagekeken en verkeerd in top conditie.

€7.650,-

€3.195,-

uw voordeel €4.455,- (incl. BTW)